-
04.04.2007
W dniach 19-21 kwietnia 2007 we Wrocławiu pod nazwą "Golf development in Eastern European Countries" będzie miała miejsce konferencja branży golfowej Golf Business Conference. Konferencja wywołała duże zainteresowanie w europejskim świecie golfa i we Wrocławiu spotka się ponad 100 delegatów z 16 krajów
Konferencja jest przeznaczona dla inwestorów, dyrektorów i menadżerów istniejących lub planowanych inwestycji golfowych. Szczególnie dokładnie dobrani wykładowcy i tematyka konferencji są ukierunkowane na problematykę nowych, rozwijających się rynków golfowych Europy Środkowej i Wschodniej.
W krajach tego regionu golf jest stosunkowo młodym sportem o dynamicznie wzrastającej popularności, dającym wiele możliwości korzystnych inwestycji. Jednocześnie jest to trudny rynek, co wynika z braku tradycji gry w golfa wśród mieszkańców krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Dominuje w nich wizerunek golfa jako sportu bardzo elitarnego, wymagający wysokich nakładów inwestycyjnych. Wszystkie te zagadnienia zostaną szczegółowo omówione podczas konferencji. Wykłady są przygotowane w sposób umożliwiający przeprowadzenie dyskusji pomiędzy uczestnikami konferencji i wykładowcami, dzięki czemu będzie można odnieść się do konkretnych problemów i ich rozwiązań. Przygotowano również czas na indywidualne rozmowy z ekspertami, przedstawicielami sponsorów i patronów honorowych.
Podczas konferencji zostanie również rozegrany międzynarodowy turniej golfa na polu Toya Golf Club oraz konkurs na najdłuższe uderzenie na symulatorze golfa Golfzon.
Pełen program Konferencji i formularz aplikacyjny znajduje się w trybie on-line bezpośrednio na stronie - www.golfconference.eu Do 15 marca możliwa jest rejestracja za niższą opłatę - 460 euro. Po tym terminie rejestracja będzie kosztowac 590 euro.
Wykłady poprowadzi szerokie grono uznanych, międzynarodowych specjalistów od zarządzania i marketingu inwestycji golfowych.
Steve Isaac, R&A of St. Andrews - "The R&A and golf development"; "A sustainable future of golf"
dr Falk Billion - "Key factors for the financial success of golf course"
Leif Ohlsson i Mikael Sorling PGAs of Europe - "The PGAs of Europe history, organization, objectives"
Marek Podstolski, PGA of Poland - "The need for fully qualified PGA Professionals in young golfing countries"
Andrzej Miekus, PZG - "Marketing of golf clubs and events"
Keith Haslam, PGA Golf Management - "Planning your golf course development"
Jeremy Pern, golf architect - "The costs of design"
Libor Jirasek, Golfer Company - "Grants for golf course development"
Peter Bradburn, Aphrodite Hills GC - "So you want to own a golf course"
Terry Coates, CECTA - "Golf and destination marketing in East Europe"
Dean Cleaver, FEGGA - "Greenkeeping - important part of success"
Jonathan Smith, GEE - "Golf and enviroment - good business"
Organizatorem konferencji jest firma Golf Poland
Sponsorem Głównym konferencji jest firma TORO.
Sponsorem Wspierającym są firmy: Syngenta, Golfzon, ClubCar
Patroni Honorowi:
The Royal and Ancient of St. Andrews
PGAs of Europe
Polski Związek Golfa
PGA of Poland
Rumuńska Federacja Golfa
Krajowa Izba Gospodarcza
Polski Klub Infrastruktury Sportowej
PGA Golf Management
Golf Enviroment Europe
CECTA
FEGGA
Patroni Medialni:
Manager Magazin
Sportplus
Golf Development World
Golf Business News
Golf Digest Czech&Slovakia
Golf24.pl
Dostawca rozwiązań internetowych
EUROBEST.PL
żródło – Paweł Lewiński www.golfpoland.pl